Databáze skal - sektor: Domoradické skály

státstátČeská republika Česká republika
regionregionJižní Čechy
oblastoblastSkály v okolí Českého Krumlova

Popis: Pěkné žulové skály na levém břehu Vltavy pod Českým Krumlovem se také nazývají Sedm Špicí. Oblast lze rozčlenit na osm podoblastí, ale lezení je zajimavé jen na 5.6.7.a 8.špic. Nejvíce cest je na sedmém. Devátý špic je jen menší skalka, jsou tam dvě cesty. Délka cest je od 10 do 30m. Jedná se o středně velkou oblast. Charakter: Lezení po lištách a oblinách, délka cest od 10 do 30 metrů, cesty klasifikace 1 až 8 UIAA. Jištění: Cesty jsou osazeny kruhy a nýty, ale vlastní jistící prostředky se mohou hodit.
Přístup k sektoru: Silnice z Č. Budějovic na Č. Krumlov a na konci obce Přísečná (předměstí Českého Krumlova) se dáte vlevo po polní cestě, po caa 300m minete silážní jámu (u ní se dá parkovat) Přístup k: Šestý špic, Pátý špic, Čtvrtý špic Tam, kde cesta(směrem od silážní jámy) na začátku lesa uhýbá dolů(do lesa) pokračovat rovně po lesní pěšině. Po 3 minutách vlevo se nachází Śestý špic, pak Pátý ... (proti proudu). Skály jsou odděleny zarostlou roklí. Přístup k: Osmý špic, Devátý špic Po té co se sejde dolů lesem, se na rovince odbočuje vpravo k Sedmé špici a vlevo k Osmé špici. Přes rokli(potok), na protější kopec(Osmý špic). Devátý špic je po proudu na levé straně řeky cca 300m od špice Osmého.